有恒君(拯救剧荒)

“君子以言有物而行有恒”,关注不迷路

冠军不代表一切,没能夺冠也不代表一无所有

「I am a mechanic. That has been the direction of my entire vocational life. Driving is a hobby, a relaxation for me, like golfing is to others. I should like to drive a Formula One machine, not for the grand prize, but just to see what it is like. I should think it would be jolly good fun!」

「我是机械师。这一直是我整个职业生涯的方向。开车是一种爱好,对我来说是一种放松,就像打高尔夫球对别人一样。我想开一级方程式赛车,不是为了大奖,而是想看看它是什么样子。我想一定会很好玩的!」

——肯·迈尔斯

真正的赛场,是一圈又一圈,永不停止的进程;

无关胜负,最纯粹的热爱,从来都不会向现实低头。

评论 ( 5 )
热度 ( 63 )
  1. 共4人收藏了此图片
只展示最近三个月数据

© 有恒君(拯救剧荒) | Powered by LOFTER